image

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8
Zápis do 1. třídy ZŠ
9 10
Konzultační den 3. čtvrtletí
Výsledky zápisu k povinnému základnímu vzdělávání dle registračních čísel
11 12 13
14 15 16
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
17
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
18
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
19
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
20
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
21
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
22
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Izabela Benešová z 5. ročníku zvítězila v krajské výtvarné soutěži
Výsledek náhradního termínu zápisu do ZŠ
23
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Výsledek výběrového řízení na pozici učitelky 1. stupně
24
Finálový turnaj FAČR základních škol v Nymburku!
Velký úspěch a zisk STŘÍBRA ve finálovém turnaji Poháru FAČR základních škol v Nymburku
25
Finálový turnaj FAČR základních škol v Nymburku!
Velký úspěch a zisk STŘÍBRA ve finálovém turnaji Poháru FAČR základních škol v Nymburku
26 27
28 29 30 1 2
Ředitelské volno 2. a 9. května 2025
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Nabídka pracovního místa na "VEDOUCÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ"

Nabídka pracovního místa na "VEDOUCÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ"



Datum konání:
30.5.2025
Datum ukončení:
2.6.2025

Ředitel Základní školy a Mateřské školy Jimramov, příspěvkové organizace, vypisuje výběrové řízení a nabízí pracovní místo na pracovní pozici vedoucí školního stravování s nástupem 1. července 2025  podrobnosti zde - klikni

  • Podání nabídky:
  • elektronicky na emailovou adresu zadavatele: reditelna@zsjimramov.cz, anebo osobním doručením
  • zájemci mohou telefonovat ne tel číslo 602 560 768   
  •  lhůta pro podání nabídky: pátek 30. 5. 2025 do 13:00 hodin,   
  • v předmětu emailu, zprávy anebo na obálce bude uvedeno „vedoucí školní jídelny“                  
  • písemná nabídka bude obsahovat:
  1. strukturovaný životopis včetně kontaktních údajů, vzdělání a praxe
  2. motivační dopis
  3. ostatní dokumenty budou vyžádány až u osobního pohovoru (výpis z rejstříku trestů, doklad o vzdělání…)
  • Harmonogram výběru uchazeče:

1. kolo      30. 5. 2025 (hodnocení písemných nabídek, uchazeč bude následně telefonicky informován o pozvánce k osobní schůzce )

2. kolo      2. 6. 2025 (osobní pohovory s vybranými uchazeči)