image

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8
Zápis do 1. třídy ZŠ
9 10
Konzultační den 3. čtvrtletí
Výsledky zápisu k povinnému základnímu vzdělávání dle registračních čísel
11 12 13
14 15 16
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
17
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
18
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
19
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
20
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
21
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Veselé velikonoce 2025
22
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Izabela Benešová z 5. ročníku zvítězila v krajské výtvarné soutěži
Výsledek náhradního termínu zápisu do ZŠ
23
Výběrové řízení na pracovní pozici učitel_učitelka 1.st. ZŠ
Výsledek výběrového řízení na pozici učitelky 1. stupně
24
Finálový turnaj FAČR základních škol v Nymburku!
Velký úspěch a zisk STŘÍBRA ve finálovém turnaji Poháru FAČR základních škol v Nymburku
25
Finálový turnaj FAČR základních škol v Nymburku!
Velký úspěch a zisk STŘÍBRA ve finálovém turnaji Poháru FAČR základních škol v Nymburku
26 27
28 29 30 1 2
Ředitelské volno 2. a 9. května 2025
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Testování SCIO - 5.r.

Testování SCIO - 5.r.



V měsíci dubnu a květnu proběhlo testování žáků 5. r. Od firmy SCIO jsme obdrželi následující informaci:

Výsledky vašich žáků v českém jazyce jsou lepší než u poloviny zúčastněných škol.

Porovnáním výsledků testu z českého jazyka s výsledky testu OSP jsme zjistili, že ve vaší

škole je studijní potenciál žáků v českém jazyce využíván optimálně, výsledky žáků

v testech odpovídají úrovni jejich studijních předpokladů.

 

Výsledky vašich žáků v matematice jsou lepší než u 70 % zúčastněných škol.

Porovnáním výsledků testu z matematiky s výsledky testu OSP jsme zjistili, že ve vaší škole

je studijní potenciál žáků v matematice využíván dobře. Výsledky žáků jsou na vyšší úrovni,

než jaká odpovídá úrovni jejich studijních předpokladů, učitelé s ním zřejmě velmi dobře

zacházejí a žáci pracují nad svoje možnosti.

 

V anglickém jazyce 64 % žáků splnilo požadovanou úroveň A1, 18 % žáků pak i vyšší úroveň A2, která je výstupem pro žáky 9.r.